Jak nakupovat

Proč nakupovat právě u nás?

http://www.carsonoptical.cz/ je e-shop, který Vám nabízí komplexní nabídku zvětšovacích skel a lup na jakoukoliv činnost. Ať už je to modelářství, potřeby pro rybáře, lupy a mikroskopy pro děti, dalekohledy pro myslivce ale i turisty, puškohledy a mnoho dalšího. Najdete u nás i nabídku lup pro slabozraké, digitálních mikroskopů anebo digitálních lup.

Jak u nás nakoupit?
Objednávání zboží v našem e-shopu je velmi jednoduché – systém Vás povede výběrem zboží, uložením do košíku, kontrolou objednávky, potvrzením objednávky a nakonec jejím odesláním. U každé položky najdete detailni popis, rozměry, cenu (s/bez DPH), související produkty, technickou specifikaci i recenze, kde můžete sdílet s ostatními svoje názory a postřehy.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností jsme Vám na telefonních číslech 777 66 06 76, 777 32 56 66, 271 724 466 nebo emailu: info@Carsonoptical.cz připraveni poradit. Nevíte-li si rady, objednávku lze vyřídit i telefonicky či emailem.

Jak si mohu zboží VYBRAT?
Zboží si můžete vybrat buď pomocí vyhledávání či prohlížením katalogu, pomocí hlavního menu rozděleného do několika kategorií. V horní části stránky vidíte stále v navigačním řádku, v jaké sekci obchodu se právě nacházíte. Zároveň Vám umožňuje vracet se na jakoukoliv vyšší úroveň. U všech produktů vám nabízíme i související produkty, což Vám umožní nakoupit kompletní výbavu.

Zboží, které máme na skladě si je možné přijít prohlédnout, vyzkoušet a následně i zakoupit do kamenné prodejny na Praze 2. Pro jistotu se doporučujeme předem telefonicky anebo emailem domluvit, aby bylo vybrané zboží opravdu na provozovně.

Jak si mohu zboží OBJEDNAT?
Pokud jste již našlí ten správný produkt, stačí kliknout na ikonu „Dát do košíku“ . Zboží bude ihned uloženo do Vašeho nákupního košíku, jehož obsah vidíte stále v horní části stránky. Pokud se rozhodnete objednávku změnit, stačí kliknout na „Nákupní košík“ a zboží odstranit či přidat .
Pokud již nákup nechcete měnit, pomocí tlačítka „Objednat“ budete přesměrování přímo do zákaznického formuláře, jehož vyplněním odešlete závaznou objednávku. Na uvedený e-mail Vám přijde během chvilky potvrzovací e-mail s detaily objednávky.

Jak mohu objednané zboží ZAPLATIT?
Zboží je možné platit převodem z účtu nebo při předání (platba na dobírku). Při osobní odběru je možná platba hotově nebo platební/kreditní kartou (MasterCard, Maestro, Vpay, Visa electron, Visa, MasterCard eletronic, JCB , Diners Club, Discover). Při výběru platby "převodem" Vám budou ihned po odeslání objednávky zobrazeny (a zaslány na email) platební údaje včetně Variabilního symobolu. Ten prosím dodržujte, abychom mohli správně a včas vaši platbu spárovat a zboží rychle odeslat k vám.

Jak objednané zboží OBDRŽÍM?
Zboží dodáváme prostřednictvím kurýrní služby In Time či DPD anebo klasicky prostřednictvím České pošty (Balík do ruky). Cena za poštovné se zobrazuje při objednávce, tedy ihned víte, kolik za poštovné zaplatíte.
Objednávající při vyzvednutí (kromě dobírky) neplatí již nic navíc!
V celkové ceně jsou kalkulovány veškeré poplatky včetně EKOKOM.

 

KDY dostanu objednané zboží?

V kartě každého produktu je uvedena jeho dostupnost/skladovost. Zboží skladem je expedováno max. do 48 hod (v pracovní dny). O dostupnosti zboží, které není skladem vás budeme informovat podle toho, zda je skladem u dovozce apod. O finálním odeslání zásilky včetně čísla balíku budete upozorněni e-mailem. Doručení v rámci ČR je přepravci avizováno do 2.dne od odeslání, v rámci SK 24/48 hodin.

Jak poznám, že zboží bylo již ODESLÁNO?
Jakmile odešleme Vámi objednané zboží na udanou adresu, pošleme Vám ihned e-mailové upozornění včetně čísla balíku, abyste mohli sledovat, kde se balík nachází. V případě zasílání zboží službou InTime obdržíte emailovou a SMS avizaci o pohybu/doručení vaší zásilky.

Je možné poslat zboží na LIBOVOLNOU ADRESU?
Ano je to možné. Zboží odešleme na jakoukoliv adresu udanou v objednávce jako "Doručovací adresa" . Zboží na Slovensko je možné zaslat i na dobírku.
Zboží zasíláme po celém světe, výše poštovného pak bude kalkulována individuálně.

Je pošta se zbožím POJIŠTĚNA?
Balíky jsou pojištěny automaticky na 30.000 Kč, resp. 50.000 Kč.

Platí na zboží ZÁRUČNÍ lhůta?
Ano, samozřejmě, více v Obchodních podmínkách .

Dostanu ke zboží i ÚČTENKU nebo daňový doklad?
Ano, jistě. Ke každé dodávce přikládáme automaticky fakturu s rozepsanou cenou za zboží, poštovné + DPH (21%). Doklad platí zároveň a jako záruční list. Jsme plátci DPH.

© Copyright 2012, artbox, s.r.o. Powered by Open Cart